چرا موند استایل

- افزایش جمعیت شهر ها ، شلوغی مراکز خرید ، عدم اطمینان کافی از برند ها و اجناس معرفی شده در فروشگاه های سطح شهر ؛ همه و همه باعث گرایش مردم به سمت خرید اینترنتی معتبر شده است .
- توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
- امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.


- امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه حلهای جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام میکند.
درباره لوگو

طاووس همواره به عنوان مظهر شکوه ، جلوه ، وقار و زیبایی می باشد که در «فرهنگ نامه پارسی آریا» واژه پارسی شده طاووس را «فراش مرغ» آورده اند؛ شاید از آن جهت که بال های خود را همچون فرشی نگارین بر زمین می گستراند. ارسطو آورده که طاووس «پرنده پارسی» نام داشته اند، که این موضوع میتواند بر اصالت ایرانی بودن برند نیز تکیه داشته باشد.
بالهای طاووس در طراحی لوگو مانند دو سمت شال بر روی سر قرار گرفته شده است که این موضوع میتواند تداعی گر نوع محصول برای برند باشد.