چرا موند استایل

  • افزایش جمعیت شهر ها ، شلوغی مراکز خرید ، عدم اطمینان کافی از برند ها و اجناس معرفی شده در فروشگاه های سطح شهر ؛ همه و همه باعث گرایش مردم به سمت خرید اینترنتی معتبر شده است .
  • توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.
  • امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.
  • امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

درباره لوگو

طراحی لوگو برگرفته از آرکتایپ آفریندگان برند با رنگ بندی آرکتایپ Creator و رنگهای آبی لاجوردی ، آبی فیروزه ای و رنگ زرد طراحی شده است.

طاووس همواره به عنوان مظهر شکوه ، جلوه ، وقار و زیبایی می باشد که در «فرهنگ نامه پارسی آریا» واژه پارسی شده طاووس را «فراش مرغ» آورده اند؛ شاید از آن جهت که بال های خود را همچون فرشی نگارین بر زمین می گستراند. ارسطو آورده که طاووس «پرنده پارسی» نام داشته اند، که این موضوع میتواند بر اصالت ایرانی بودن برند نیز تکیه داشته باشد.

بالهای طاووس در طراحی لوگو مانند دو سمت شال بر روی سر قرار گرفته شده است که این موضوع میتواند تداعی گر نوع محصول برای برند باشد.